سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مال مایه شهوتهاست . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات


بازدید امروز :6
بازدید دیروز :0
کل بازدید :89555
تعداد کل یاداشته ها : 72
103/2/28
12:22 ع

به طور کلی در گریم صورت جاهایی را که برجستگیه بی جا دارند را تیره تر و قسمتهایی را که تو رفتگیه بی جا دارند را روشن تر می کنیم وحالا ابتدا می پردازیم به افرادی که حجم بینی شان کوچک و سر بینی گرد و برجسته و سوراخ های بزرگ دارند.داخل سوراخ های بینی سایه ی روشن کار می کنیم . سر برجستگی بینی را سایه ی تیره کار می کنیم . اگر بغل های بینی حجم داشت ، دو تا خط صاف تیره از بغل های بینی می کشیم و به سمت اطراف محو می کنیم.

و حالا بینی هایی که اصطلاحاً به آنها گوشتی می گویند؛این بینی ها کوتاه پهن و سوراخ های بزرگ دارند . داخل سوراخ های بینی را سایه ی روشن کار می کنیم . خط صاف تیره از اطراف بینی کشیده و روی بینی را سایه ی روشن کار می کنیم . روی پره های بینی را هم سایه ی تیره کار می کنیم.

حالا بینی هایی که نوک دارند منظور من بینی هایی است که نوک بینی به طرف پایین است دراز هستند و سوراخ های بینی هم بزرگ است ؛داخل سوراخ های بینی سایه ی روشن ، نوک بینی سایه ی تیره و دو خط صاف تیره از اطراف کشیده و به طرف پایین محو می کنیم.

حال می پردازیم به بینی های عمل کرده که قوس زیادی دارند و سوراخ های بینی تا به تا است ؛روی قوس بینی را سایه ی روشن کار می کنیم. داخل سوراخ بینی که کوچک است سایه ی تیره و سوراخی که بزرگتر است سایه ی روشن کار می کنیم.

و  نهایتاً بینی هایی که حالت  عقابی دارند ؛بالای برجستگی بینی ( قسمتی که تو رفته نه خود برجستگی) را سایه ی روشن و نوک بینی و قسمت بر آمده سایه ی تیره و دو خط صاف تیره از اطراف بینی کشیده وبه طرف پایین محو می کنیم.

و درآخر موردی که برای خودم هم جالبه و گاهی ازش استفاده می کنم که اصطلاحاً به آن بینی فانتزی می گویند این طور هست که مقداری سایه ی تیره را به صورت دورانی و مماس بر پره ی بینی تان بزنید.

منبع : زیباشو دات کام


91/9/21::: 4:44 ع
نظر()